zaterdag 3 juli 2010

Lin Klaassen en Carin Leunisse



Wat een hitte gisteren, pruiken passen bij 33 graden, viel niet mee (toen ik na een lange dag Kai had opgehaald bij Nikki had ik een hartslag van 110 en was verrot). Ook moest nog net de Tour de France plaatsvinden in Rotterdam, dus mijn coach en ik moesten via Zuidplein. Daar reden de bussen niet op tijd, dus ook nog eens lopend naar de zaak. Lin liet me over hekken klimmen om aan de overkant te komen. Ik dacht, straks worden we nog teruggefloten door een agent. Ik heb mijn coach gisteren wel tot waanzin gedreven, want ik wilde overal ruim op tijd zijn. Ik ben benieuwd of ze nog mijn coach wil blijven??? Nou ik heb weer een hoop mutsjes en sjaaltjes gekocht (ik heb nu zo'n voorraad dat ik mijn eigen winkel kan beginnen) want ik wel er wel hip bij lopen. Ik kon maar geen besluit nemen tussen al die pruiken. 3 vielen er af want die vond ik helemaal niks. Het ging tussen de wat donkerder getinte pruik en de blonde (zie plaatje 2 en 3). Lin was zo lief om aan te bieden (zodat ik nog even kon nadenken) om volgende week de pruik op te halen. Vanochtend aan mijn mannen gevraagd welke pruik ze het mooiste vonden en het tatata het is de blonde geworden. Of had ik nou beter een oranje pruik kunnen nemen, want Nederland wordt natuurlijk op hun sloffen wereldkampioen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten