maandag 23 augustus 2010

Het Winterkoninkje verstuurt post


Een nieuwe uitdaging om elke dag de komende maand een envelop vol met warmte te sturen naar diegene die op dat moment in mijn hoofd opkomt.
Dat kan zijn een eenzame oudere meneer die zijn overleden vrouw Riet mist. Hij heeft een hekel aan planten maar toch haar tuin met liefde blijft onderhouden!
Of zomaar de jongen achter de kassa bij Albert Hein omdat hij me pas vertelde dat hij naar drie keer examen weer gezakt is!
Of aan mijn zieke maar ontzettend dappere vriendin Caat.
Of aan mijn oma die ik zo mis en ik nog graag als vanouds een brief wil sturen. Dat noemen ze engelenpost!
En zo kan ik denk ik wel door gaan met belangrijke of bijzondere mensen iets te geven.
En zo denk ik de komende maand vele keren te lopen naar die ene vertrouwde rode brievenbus en hoop ik dat de postbode met liefde mijn post bezorgd.

3 opmerkingen:

  1. lieffie, hou jij ook jouw brievenbus in de gaten?!
    Zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee wat leuk!! Ik wil ook wel een envelop met liefde.. Of kan je daar niet om vragen?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en een dikke kus voor jou voor het pakketje dat gister door mijn eigen kleine postbode werd bezorgd!
    brechtje

    BeantwoordenVerwijderen